Reklama firmy jest kluczowym elementem, ułatwia dojście do sukcesu. Trudno wyobrazić sobie markę triumfującą na rynku bez wcześniejszego jej promowania. Niezastąpione znaczenie ma dbanie o klientów już od chwili pojawienia się nowej marki w branży. Spotkanie służbowe, lunch biznesowy, święta? Wszelkie upominki to zawsze doskonały pomysł. Najlepiej, aby były to gadżety z logo, które są pożądane przez klientów. Oferta jest bardzo bogata. Na co warto zwrócić uwagę?
Gadżety dla firm – tradycyjny wybór czy modny pomysł?
Jaki jest najczęściej wybierany gadżet reklamowy? To klasyczny długopis z logo firmy. To standardowy produkt, który można dać przy niemal każdym spotkaniu służbowym. Jest upominkiem praktycznym, pożądanym i zawsze mile widzianym. Jest przydatny dla każdego, zwłaszcza gdy jest dobrej jakości długopisem lub eleganckim piórem. Kubki reklamowe to klasyczny pomysł na prezent dla kontrahentów. Te gadżety reklamowe są dobrze odbierane, jak artykuły biurowe z logo firmy. Są zawsze praktyczne, dlatego są tak uniwersalne i dobrze odbierane przez klientów. Kubek termiczny to ciekawy i mniej popularny pomysł, w przeciwieństwie do kubka porcelanowego. Warto wziąć pod uwagę również butelki wielorazowego użytku. To niestandardowy gadżet reklamowy, który podkreśli dbałość firmy o środowisko, a takie postrzeganie marki jest obecnie szczególnie dobrze odbierane.
Może jednak coś mniej standardowego i bardziej nowoczesnego? Nietuzinkowe pomysły zapadają w pamięć, dlatego warto rozważyć praktyczne gadżety reklamowe. Ciekawym prezentem jest ładowarka USB, zwykła lub samochodowa. Zgodnie z ideą ochrony środowiska można wziąć pod uwagę również ładowarkę słoneczną z logo. Głośniki reklamowe to nowoczesne reklamowe gadżety, które przykują uwagę niejednego klienta. Powerbank oraz pendrive to zawsze dobrze widziana elektronika. Lokalizator kluczy z logo na pewno o wiele lepiej pozwoli się zapamiętać jako prezent firmowy dla kontrahenta.
Gadżety reklamowe z logo – może coś niestandardowego i funkcjonalnego?
Plecaki i torby są dobrze postrzeganym prezentem, choć trochę oklepanym. Mniej oczywistym gadżetem reklamowym będzie kompas albo krokomierz reklamowy. Zbliżający się okres urlopowy to czas, kiedy można rozdawać typowo wakacyjne gadżety reklamowe i zawsze spotkają się z miłym przyjęciem: ręczniki plażowe, parasole plażowe, maty, okulary i wiele innych. Pod tym względem ogranicza jedynie wyobraźnia oraz wymagania docelowej grupy klientów, do których planuje się dotrzeć. Klient jest najważniejszy i to on przede wszystkim powinien być zadowolony z otrzymanego prezentu. Gadżety reklamowe powinny być dobrane pod osoby zainteresowane daną branżą.
Odzież z logo wydaje się być zawsze trafionym produktem reklamowym, bez względu na branżę. Koszulki, bluzy lub kurtki z logo to rzeczy, z których zwykle się korzysta. Klienci są zadowoleni i reklamują daną markę dzięki pokazywaniu światu dobrej jakości kurtki z logo firmy. Prezenty powinny być ładne, ale również praktyczne i dobrej jakości. To umożliwi związanie klienta z daną marką dzięki funkcjonalnemu upominkowi, który przypadnie do gustu. Na co przede wszystkim warto zwrócić uwagę? To zależy od marki i branży, w której dana firma działa. Na pewno dobrym pomysłem jest postawienie na łączone prezenty: tradycyjne z nowoczesnymi. Długopis oraz kubek na pewno szybciej zapadną w pamięć, gdy będą sprezentowane razem z akcesoriami reklamowymi do telefonów.